понедельник, 2 сентября 2013 г.

Удивительное просто-таки рядом.

Сегодня был у меня такой диалог в аптеке:
 - Дайте мені щось таке щоб випити з вечора і на ранок і щоб простуди не було.
 - А на какую сумму ви расчітєваєте?
 - На невелику суму, але щоб подіяло. Я розумію, що є патентований новий порошок за 100 гривень і такий самий аналог за 8... Так?
 -  Вот нєдавно я прінімала от простуди новоє лекарство (цензура)... он із витяжки печені гуся... стоіт 67 грівень.
 - Витяжка печінки гуся за ціною самого гуся прямо з подушкою... Хєх, відчуваю, що воно від чогось іншого лікує, але в мене це поки що не болить..... А за ціною хом'яка у вас нічого немає?
 - Єсть, но я такоє нє прінімаю і совєтовать нє могу... Вот єсть (цензура) - 6 грн, (цензура) - 8 грн і порошкі...
 - Давайте всього і щоб на два дні вистачило.
 - С вас 20 грн.
 - Чудово, і ліки купив, і на гуся залишилось. А ви не знаєте,  а печінка кроля від чого лікує?
 -  Ну ето от общей слабості і как дієту пропісивают.
 - А від апетиту не лікує? Я чогось страждаю на апетит... у вас немає цієї проблеми?
 - Нет-нет, ето вам надо кроліка... ето полєзно...
 - Дуже дякую, я так і гадав.

Комментариев нет:

Отправить комментарий